« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

6. Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

8. Podjęcie uchwał:

3) w sprawie zmiany uchwały Nr LXXIII/559/2024 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 25 stycznia 2024 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Śmigiel,

8) w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/490/10 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 29 kwietnia 2010 roku w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż dwóch lokali mieszkalnych znajdujących się w budynku położonym w Śmiglu przy ulicy Reymonta 7 z udziałem w gruncie oznaczonym nr ewid. 1230/1,

10) w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu skargi Wojewody Wielkopolskiego na uchwałę Rady Miejskiej Śmigla Nr LVIII/474/23 z dnia 23 lutego 2023 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w obrębie miasta Śmigiel rejon ulic Dudycza i Krętej,

9. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

10. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne głosy i wnioski.

12. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej