« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

5. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

6. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

7. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

8. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

9. Roczne sprawozdanie z działalności Komendanta Powiatowego Policji w Kościnie oraz informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie powiatu kościańskiego w 2024 roku.

10. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Śmigiel z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024.

11. Sprawozdanie z działalności Centrum Kultury w Śmiglu za 2024 rok.

12. Podjęcie uchwał:

3) w sprawie przyjęcia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w domach matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży i mieszkaniach treningowych lub wspomagających,

3) w sprawie ustalenia szczegółowych warunków przyznawania usług wsparcia krótkoterminowego świadczonego w formie dziennej i w formie pobytu całodobowego oraz warunków odpłatności za te usługi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,

5) w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury- Centrum Kultury w Śmiglu za rok 2024,

13. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

14. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

15. Wolne wnioski i informacje.

16. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej