Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z XVI sesji Rady.
4.
Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
7.
Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
8.
Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
9.
Roczne sprawozdanie z działalności Komendanta Powiatowego Policji w Kościnie oraz informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie powiatu kościańskiego w 2024 roku.
10.
Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Śmigiel z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024.
11.
Sprawozdanie z działalności Centrum Kultury w Śmiglu za 2024 rok.
1)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2025,
2)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2025-2035,
3)
w sprawie przyjęcia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w domach matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży i mieszkaniach treningowych lub wspomagających,
3)
w sprawie ustalenia szczegółowych warunków przyznawania usług wsparcia krótkoterminowego świadczonego w formie dziennej i w formie pobytu całodobowego oraz warunków odpłatności za te usługi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,
5)
w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury- Centrum Kultury w Śmiglu za rok 2024,
4)
w sprawie nadania nazwy ulicy Makowej w Śmiglu,
5)
w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w trybie bezprzetargowym, nieruchomości gruntowej, położonej w Śmiglu, oznaczonej nr geodezyjnym 1865,
6)
w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w Przysiece Polskiej,
7)
w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Śmigiel na dofinansowanie zadań związanych z ochroną powietrza,
8)
w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia.
13.
Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
14.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
15.
Wolne wnioski i informacje.