Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z XIV Sesji Rady.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6.
Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7.
Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
8.
Sprawozdania z prac Komisji Rady Miejskiej Śmigla za IV kwartał 2024 roku:
2)
Skarg, Wniosków i Petycji,
3)
Finansowo-Gospodarczej,
6)
Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska.
1)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2025,
2)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2025-2035,
3)
w sprawie zmiany Uchwały Nr XIV/93/2024 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 30 grudnia 2024 roku w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kościańskiego,
4)
w sprawie wysokości diet dla Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli,
5)
w sprawie zamiaru likwidacji Szkoły Filialnej w Wonieściu podporządkowanej organizacyjnie Szkole Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej,
6)
w sprawie przyjęcia Programu Wspierania Rodzin z Gminy Śmigiel na lata 2025-2027,
7)
w sprawie uchylenia Uchwały XLVII/398/2022 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 26 maja 2022 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w odrębie Morownica, gmina Śmigiel,
8)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Śmigiel dla lokalizacji urządzeń i instalacji wykorzystujących OZE,
9)
w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Zespołu Przedszkoli w Śmiglu
10.
Oświadczenie Rady Miejskiej Śmigla.
11.
Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
12.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
13.
Wolne głosy i wnioski.