Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z XVIII sesji Rady.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6.
Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7.
Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
8.
Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Śmiglu za rok 2024.
9.
Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024.
10.
Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za 2024 rok.
11.
Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za 2024 rok.
12.
Sprawozdania z prac Komisji Rady Miejskiej Śmigla za I kwartał 2025 r.:
2)
Skarg, Wniosków i Petycji
3)
Finansowo-Gospodarczej
6)
Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska
1)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2025,
2)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2025-2037,
3)
w sprawie zaciągnięcia zobowiązania długoterminowego,
4)
w sprawie objęcia udziałów w Samorządowym Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. w Gostyniu,
5)
w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobierania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Śmigiel dla publicznych i niepublicznych przedszkoli i szkół prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,
6)
w sprawie zgłoszenia sołectw Glińsko, Przysieka i Wydorowo do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”,
7)
w sprawie zmiany uchwały NR XXXVII/398/09 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 25 sierpnia 2009 roku w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze przetargu działek położonych w Przysiece Polskiej,
8)
w sprawie przyjęcia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w domach dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz mieszkaniach treningowych lub wspomaganych,
9)
w sprawie wystąpienia z apelem o podjęcie prac legislacyjnych związanych ze zmianą przepisów ustawy o samorządzie gminnym w zakresie dopuszczalności zmiany granic jednostek samorządu terytorialnego,
10)
w sprawie nadania Medalu „Zasłużony dla Gminy Śmigiel”,
11)
w sprawie nadania Medalu „Zasłużony dla Gminy Śmigiel”,
14.
Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
15.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
16.
Wolne wnioski i informacje.