« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

9. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024.

12. Sprawozdania z prac Komisji Rady Miejskiej Śmigla za I kwartał 2025 r.:

1) Rewizyjnej

2) Skarg, Wniosków i Petycji

3) Finansowo-Gospodarczej

4) Spraw Społecznych

5) Planowania i Rozwoju

6) Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska

13. Podjęcie uchwał:

5) w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobierania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Śmigiel dla publicznych i niepublicznych przedszkoli i szkół prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,

9) w sprawie wystąpienia z apelem o podjęcie prac legislacyjnych związanych ze zmianą przepisów ustawy o samorządzie gminnym w zakresie dopuszczalności zmiany granic jednostek samorządu terytorialnego,

14. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

15. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

16. Wolne wnioski i informacje.

17. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej