« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Przedstawienie porządku sesji.

3. Przyjęcie protokołu z XVIII sesji Rady.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

8. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Śmiglu za rok 2024.

9. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2024.

10. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za 2024 rok.

11. Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za 2024 rok.

12. Sprawozdania z prac Komisji Rady Miejskiej Śmigla za I kwartał 2025 r.:

1) Rewizyjnej

2) Skarg, Wniosków i Petycji

3) Finansowo-Gospodarczej

4) Spraw Społecznych

5) Planowania i Rozwoju

6) Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska

13. Podjęcie uchwał:

1) w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2025,

2) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2025-2037,

3) w sprawie zaciągnięcia zobowiązania długoterminowego,

4) w sprawie objęcia udziałów w Samorządowym Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. w Gostyniu,

5) w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobierania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Śmigiel dla publicznych i niepublicznych przedszkoli i szkół prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego,

6) w sprawie zgłoszenia sołectw Glińsko, Przysieka i Wydorowo do programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+”,

7) w sprawie zmiany uchwały NR XXXVII/398/09 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 25 sierpnia 2009 roku w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze przetargu działek położonych w Przysiece Polskiej,

8) w sprawie przyjęcia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w domach dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz mieszkaniach treningowych lub wspomaganych,

9) w sprawie wystąpienia z apelem o podjęcie prac legislacyjnych związanych ze zmianą przepisów ustawy o samorządzie gminnym w zakresie dopuszczalności zmiany granic jednostek samorządu terytorialnego,

10) w sprawie nadania Medalu „Zasłużony dla Gminy Śmigiel”,

11) w sprawie nadania Medalu „Zasłużony dla Gminy Śmigiel”,

14. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

15. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

16. Wolne wnioski i informacje.

17. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej