« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

6. Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

8. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2023.

9. Przedstawienie raportu z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2023 rok.

10. Wręczenie odznaczenia kombatanckiego.

11. Podjęcie uchwał w sprawie:

15. w sprawie wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Kościanie.

12. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

13. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

14. Wolne wnioski i informacje.

15. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej