Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6.
Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7.
Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
8.
Przedstawienie raportu o stanie Gminy Śmigiel za 2023 rok:
1)
Przedstawienie raportu o stanie Gminy Śmigiel za 2023 rok:
2)
Podjęcie Uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Śmigla wotum zaufania.
1)
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2023 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Śmigiel,
2)
Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy Śmigiel za rok 2023,
3)
Przedstawienie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2023 wraz z informacją o stanie mienia i objaśnienia,
4)
Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
5)
Przedstawienie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej do przedłożonego wniosku Komisji Rewizyjnej.
10.
Podjęcie Uchwał w sprawie:
1)
Zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2023,
2)
Udzielenia absolutorium Burmistrzowi Śmigla z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2023.
11.
Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
12.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
13.
Wolne wnioski i informacje.