Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z LXXVI Sesji Rady.
4.
Przyjęcie protokołu z I Sesji Rady.
5.
Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady.
6.
Przyjęcie protokołu z III Sesji Rady.
7.
Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
8.
Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
9.
Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
10.
Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
11.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2024
2)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2024-2035
3)
w sprawie ustalenia wysokości diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej Śmigla,
4)
w sprawie nadania nazwy ulicy Cisowej i Cedrowej w Śmiglu,
5)
w sprawie zmiany Uchwały nr LXX/538/2023 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 30 listopada 2023 r. w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Śmigiel z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami działającymi w sferze działalności pożytku publicznego na rok 2024”,
6)
w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Śmigiel,
6)
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Śmigiel dla lokalizacji urządzeń i instalacji wykorzystujących OZE,
7)
w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie do Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej „Światło Nadziei” na podstawie umowy darowizny prawa własności nieruchomości, położonej w Śmiglu,
8)
w sprawie wyrażenia zgody na zmianę nieruchomości gruntowej, położonej w Śmiglu, stanowiącej własność Gminy Śmigiel na nieruchomość gruntową położoną w Śmiglu, stanowiącą własność prywatną,
9)
w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Czaczu,
10)
w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Śmiglu,
11)
w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników do sądów powszechnych
12.
Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
13.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
14.
Wolne wnioski i informacje.