Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z XI Sesji Rady
4.
Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6.
Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7.
Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
1)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2024,
2)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2024-2035,
3)
sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Śmigiel z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami działającymi w sferze działalności pożytku publicznego na rok 2025",
4)
w sprawie dopłat do taryfowej grupy odbiorców usług w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków,
5)
w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Miejskiej Śmigla do Komitetu Rewitalizacji,
6)
w sprawie realizacji Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025,
7)
w sprawie zmiany Uchwały nr XXVIII/263/2021 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie szczegółowych zasad przyznawania oraz odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, a także zasad częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,
8)
w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości gruntowej, położonej w Koszanowie, stanowiącej własność Gminy Śmigiel na nieruchomość gruntową położoną w Śmiglu, stanowiącą własność prywatną,
8)
w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości zabudowanej, położonej w Śmiglu przy ul. Kościańskiej 5,
9)
w sprawie opłaty targowej na terenie gminy Śmigiel,
10)
w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Zespołu Przedszkoli w Śmiglu,
9.
Informacja o oświadczeniach majątkowych.
10.
Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
11.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
12.
Wolne głosy i wnioski.