« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

6. Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

8. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Śmigla z przeprowadzonej kontroli.

9. Sprawozdania z prac Komisji Rady Miejskiej Śmigla za III kwartał:

1) Rewizyjnej,

2) Skarg, Wniosków i Petycji,

3) Finansowo – Gospodarczej,

4) Spraw Społecznych,

5) Planowania i Rozwoju,

6) Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska.

10. Podjęcie uchwał:

3) w sprawie zmiany uchwały Nr XLIX/372/18 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 30 sierpnia 2018 r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Śmigiel i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych,

11. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

12. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

13. Wolne wnioski i informacje.

14. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej