Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z XIII Sesji Rady.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6.
Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7.
Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli
1
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2024,
2
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2024-2035,
3
w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kościańskiego,
4
w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie w drodze umowy darowizny środka trwałego w postaci sieci elektroenergetycznej instalacji oświetlenia drogowego,
5
w sprawie ustalenia zasad i trybu korzystania z targowiska miejskiego w Śmiglu,
6
w sprawie realizacji Programu ,, Opieka wytchnieniowa ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego- edycja 2025,
7
w sprawie Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w Śmiglu na lata 2025-2027,
8
w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Śmigiel na lata 2024-2033 wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Śmigiel na lata 2024-2033,
9
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2025 rok,
10
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Finansowo-Gospodarczej na 2025 rok,
11
w sprawie zatwierdzenia plany pracy Komisji Planowania i Rozwoju na 2025 rok,
12
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Spraw Społecznych na 2025 rok,
13
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska na 2025 rok.
9.
Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
10.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
11.
Wolne głosy i wnioski.