« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przedstawienie porządku sesji.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

6. Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli

8. Podjęcie uchwał:

8 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Śmigiel na lata 2024-2033 wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko Gminnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Śmigiel na lata 2024-2033,

9. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

10. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne głosy i wnioski.

12. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej