« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Przedstawienie porządku sesji.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

6. Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

8. Podjęcie uchwał:

4) w sprawie udzielenia dotacji celowej na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, znajdującym się na terenie Gminy Śmigiel – Willa z 1901 roku położona w Śmiglu przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16,

9) w sprawie zmiany uchwały XXIII/222/2020 z dnia 24 września 2020 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Śmigiel, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,

9. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

10. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski i informacje.

12. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej