« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

5. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

6. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

7. Informacja z działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

8. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

9. Przyjęcie protokołu z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej Śmigla z wykonania budżetu za 2024 r. w Szkole Podstawowej im. Polskich Noblistów w Czaczu.

10. Przyjęcie protokołu z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej Śmigla z wykonania budżetu za 2024 r. w Szkole Podstawowej im. Powstańców Wlkp. w Starym Bojanowie.

11. Wręczenie odznaczeń nadanych przez Wielkopolski Zarząd Wojewódzki Związku Kombatantów RP i Byłych Więźniów Politycznych w Poznaniu.

12. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Śmigiel za 2024 rok:

1) Debata nad raportem o stanie Gminy Śmigiel za 2024 rok.

13. Debata absolutoryjna:

1) Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2024 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Śmigiel,

2) Rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy Śmigiel za rok 2024,

3) Przedstawienie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2024 wraz z informacją o stanie mienia i objaśnienia,

4) Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,

5) Przedstawienie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej do przedłożonego wniosku Komisji Rewizyjnej.

14. Podjęcie uchwał:

4) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Śmigiel a gminą Włoszakowice w sprawie przyjęcia przez gminie Śmigiel realizacji zadania publicznego polegającego na organizacji dowozu uczniów zamieszkałych w miejscowości Bukówiec Górny.

6) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Śmigiel na lata 2025-2037

15. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

16. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

17. Wolne wnioski i informacje.

18. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej