« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji

2. Przedstawienie porządku sesji.

3. Przyjęcie protokołu z XXV sesji Rady.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.

5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.

6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.

7. Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.

8. Podjęcie uchwały:

1) w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu skargi Wojewody Wielkopolskiego na uchwałę Rady Miejskiej Śmigla Nr XV/110/2025 z dnia 30 stycznia 2025 r. w sprawie uchylenia Uchwały XLVII/398/2022 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 26 maja 2022 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Morownica, gmina Śmigiel.

9. Złożenie interpelacji i zapytań radnych.

10. Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski i informacje.

12. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej