Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady.
4.
Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady.
5.
Informacja Przewodniczącego Rady z działalności między sesjami.
6.
Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
7.
Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
8.
Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Zarządów Osiedli.
1)
w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2025,
2)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2025-2037,
3)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kościańskiego na organizację Międzynarodowego Kościańskiego Półmaratonu im. dra Henryka Florkowskiego,
4)
w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania Stypendium motywacyjnego Burmistrza Śmigla.
10.
Złożenie interpelacji i zapytań radnych.
11.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na interpelacje i zapytania radnych.
12.
Wolne wnioski i informacje.